Bekijk ook eens onze tweede kans producten. In nieuw staat, vaak 50% goedkoper en gratis verzending!
Uw vertrouwde webshop met
leuke scherpgeprijsde producten
leuke scherpgeprijsde producten
Veelgestelde vragen E-Kadobon
Versturen van de E-Kadobon
Voor het versturen van een E-Kadobon als verrassing of teken van waardering aan familie, vrienden, bekenden of zakenrelaties dient u een tegoed te hebben in uw E-Kadobon Account. Dit kunt u controleren door u aan te melden met uw profiel bij uw Account. Alleen als u een tegoed heeft treft u dit onder het kopje E-Kadobon Account aan, anders wordt dit kopje niet getoond. Indien u geen tegoed heeft kunt u in onze winkel een E-Kadobon kopen en deze in uw Account laten bijschrijven.
Er zijn 3 manieren om een E-Kadobon te versturen:
Er zijn 3 manieren om een E-Kadobon te versturen:
- U gebruikt de link die zichtbaar is in deze sectie "Veelgestelde vragen E-Kadobon". Deze link wordt zichtbaar nadat u zich heeft aangemeld met uw profiel bij uw Account.
- U gebruikt de link die zichtbaar is in uw winkelwagen. Deze link wordt zichtbaar nadat u zich heeft aangemeld met uw profiel bij uw Account. Via deze link komt u op de �Verstuur E-Kadobon� pagina.
- U meldt zich aan met uw e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens gaat u naar uw Account. Onder het kopje E-Kadobon Account treft u een link aan naar de �Verstuur E-Kadobon� pagina.
- De naam van de ontvanger van de E-Kadobon.
- Het e-mailadres van de ontvanger van de E-Kadobon.
- De waarde van de E-Kadobon
(Let op: u hoeft niet de volledige waarde van uw tegoed in uw E-Kadobon Account te sturen.)